Γλυκός Τραχανάς, ιδανικό Πρωϊνό ή Βραδυνό για τους μαθητές του Σχολείου!

στις

Ο τραχανάς είναι μια τροφή με υψηλή διατροφική αξία, καθώς περιέχει φυτικές ίνες, υδατάνθρακες, μαγνήσιο και φυλλικό οξύ (το οποίο μετέχει στη διαδικασία ωρίμανσης και πολλαπλασιασμού των κυττάρων, ενώ η ανεπάρκειά του προκαλεί μεγαλοβλαστική αναιμία, που συνοδεύεται από πυρετό και γαστρεντερικές διατραχές).

Λόγω της περιεκτικότητάς του σε φώσφορο προστατεύει τον οργανισμό από την οστεοπόρωση,

ενώ η καροτονοειδής λουτεΐνη (δρα σαν αντιοξειδωτικό, το οποίο μπορεί να βοηθήσει στην παραγωγή των κυττάρων ενάντια στα βλαβερά αποτελέσματα των ελεύθερων ριζών. Οι πολύ ισχυρές αντιοξειδωτικές της ιδιότητες παίζουν σημαντικό ρόλο στη διατήρηση της υγείας των ματιών, του δέρματος, της καρδιάς και του αναπαραγωγικού συστήματος).

Επιπρόσθετα είναι πλούσιος σε μαγνήσιο που είναι απαραίτητο για ανάπτυξη, σύσπαση μυών, ρύθμιση αρτηριακής πίεσης.

Κάποτε αποτελούσε το βασικό πρωινό των χειρωνακτικά εργαζομένων.

Οι σούπες είναι από τα πιο υγιεινά και οικονομικά φαγητά που μπορείς να φτιάξετε για την οικογένειά σας.

Η ζεστή τραχανόσουπα είναι ιδανικό γεύμα για τις κρύες μέρες του χειμώνα.

Η παρουσία του γάλακτος στη συνταγή του τραχανά αυξάνει την πρωτεΐνη και το ασβέστιο, γι’ αυτό αποτελεί κατάλληλη και θρεπτική τροφή για παιδιά.

Δεν είναι λίγες οι φορές που οι μικροί μαθητές φεύγουν από το σπίτι για το σχολείο έχοντας πιεί λίγο γάλα και καλούνται να ανταπεξέλθουν στα δύσκολα 6ωρα ή 7ωρα του Σχολείου. Αν έτρωγαν ένα μικρό μπωλάκι τραχανά το πρωί, θα άντεχαν άνετα μέχρι το μεσημέρι που θα γύρναγαν στο σπίτι για το μεσημερινό τους.

Δεκαπέντε λεπτά κάθε πρωί αρκούν για να χαρίσουμε στα παιδιά μας το ιδανικό πρωϊνό.

Ορίστε μια συνταγή πανεύκολη

1/2 φλιτζάνι τραχανά γλυκό PASTABOUKIS
2 φλιτζάνια νερό
αλάτι, πιπέρι, λάδι & προαιρετικά τυρί

Εκτέλεση
Ρίχνουμε το νερό στην κατσαρόλα και μόλις το νερό κοχλάσει, ρίχνουμε και τον τραχανά!
Ανακατεύουμε καλά σε μέτρια φωτιά, προσθέτουμε το αλάτι, το πιπέρι και το ελαιόλαδο και βράζουμε για 10 λεπτά ανακατεύοντας αρκετές φορές!
Τέλος, μόλις αρχίσει να χυλώνει τον βγάζουμε από τη φωτιά (ρίχνουμε και λίγο τυρί αν θέλουμε)  είναι έτοιμος για σερβίρισμα.

Aν θέλετε να τον κάνετε πιο υγιεινό, προσθέστε το ελαιόλαδο στο τέλος, μετά το μαγείρεμα, ώστε να μην χάσει τις θρεπτικές ουσίες του.

Για να δείτε περισσότερες γεύσεων Ζυμαρικών μπείτε στο e-shop: http://www.pastaboukis.gr/

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s